Pri projektu smo si prizadevali za izobraževanje osnovnošolskih in srednejšolskih učiteljev naravoslovnih predmetov oziroma naravoslvonih vsebin. V vsaki od štirih sodelujočih držav (Slovenija, Irska, Belgija in Poljska) smo oblikovali učeče se skupnosti aktivnih učiteljev (Professional Learning Communities of Teachers – PLCT), s katerimi smo se redno srečevali na daljavo.
Srečanja so bila soustvarjena ob sodelovanju partnerskih organizacij in so jih vodile posamezne partnerske organizacije. V srečanjih je sodelovalo okoli 30 učiteljev, ki neposredno poučujejo vsaj nekaj razredov, torej med 50 in100 učencev, kar pomeni, da je bilo več kot 1000 učencev deležno posrednega vpliva projekta. Partnerji so razvili učne enote za preizkušanje IBL (Inquiry Based Learning) v izvedbi na daljavo in odziv na raziskovanje lastne prakse (PI-Practitioner Inquiry) ter PLCT (Professional Learning Communities of Teachers) . Delavnice so razvijale učiteljevo avtonomijo v učenju z raziskovanjem na daljavo, spodbujale implementacijo učenja z raziskovanjem na daljavo in prilagajanje obstoječe učnih enot za delo na daljavo. Nudile so tudi podporo pri učiteljevem raziskovanju lastne prakse v dani situaciji in spodbujajo, da nove okoliščine izkoristijo sebi v prid. Nove učne enote so bile vključene v e-zbirko .
Med tem pa so se srečevale partnerske organizacije preko krajših videokonferenc. Srečanja so bila namenjena načrtovanju in usklajevanju aktivnosti z učitelji ter poglobljeni analizi učinkovitosti posameznih aktivnosti v vsaki od sodelujočih držav. Poleg tega so partnerji sproti predebatirali tudi nove ideje in spreljali razvoj projekta.
Iz učnih enot in aktivnosti, preizkušenih v PLCT-jih, smo oblikovali dva tečaja učiteljevega profesionalnega razvoja, uvodni tečaj v hibridni obliki in nadaljevalni tečaj v celoti na daljavo. Oba tečaja sta podrobneje predstavljena v zavihku intelektualni rezultati.
Ob koncu projekta je bila organizirana dvodnevna zaključna konferenca, ki je zaradi sproščenih covidnih razmer potekala v živo. Na konferenci so bili predstavljeni rezultati projekta v obliki delavnic, predstavitev partnerjev in predstavitev in panelov učiteljev, ki odražajo idejo projekta v splošnem. Podrobneje o konferenci je v posebnem zavihku namenjenem konferenci.
Slika 2.1: Delavnica o poučevanju elektrike in magnetizma na daljavo.
RISE je projekt No. 2020-1-SI01-KA226-SCH-093576 financiran pod okriljem ERASMUS+ Programa KA2 in podpisan s strani Nacionalne agencije CMEPIUS Slovenija.
“Izvedba tega projekta je financirana s strani Evropske komisije. Vsebina publikacij (komunikacij) je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije.”