Pri ERASMUS+ projektih so pričakovani rezultati povzeti v intelektualnih rezultatih (Intellectual outputs-IO). Pri projektu RISE so bili začrtani naslednji trije:
Projektni rezultat 1: E-zbirka IBL učnih enot in aktivnosti za delo na daljavo, ki omogoča eksperimentalno delo učencev v tovrstnih situacijah, z naslovom
Inquiry Based Learning in Remote Setting .

Slika 3.1: Naslovnica e-knjige o učenju z raziskovanjem na daljavo, ki vsebuje tudi 18 različnih učnih enot.
V zbirki je sistematično predstavljen pristop učenja z raziskovanjem, v katerem učeči se samostojno ugotavljajo povezave med lastnostmi in plive različnih lastnosti na pojave of poskusih. Ob tem izboljšujejo raziskovalne veščine, kot so, opazovanje, primerjanje, merjenje ter urejanje in predstavitev podatkov. Metoda posebej poudarja sklepanje na podalgi eksperiemntalno pridobljenih podatkov in dejstev. V zbirki je nato predstavljenih 17 učnih enot, ki jih je mogoče izvesti pri rednem pouku, na daljavo, ali kot eksperimentalne domače naloge. Številne med njimi je mogoče razširiti v manj ali bolj zahtevne projektne naloge za motivirane učence.
Projektni rezultat 2 je 24-urni tečaj učiteljevega profesionalnega razvoja osredotočenega na učenje z raziskovanjem. Tečaj poteka hibridno. Začetek tečaja poteka v živo z namenom, da se udeleženci seznanijo drug z drugim in kasneje na daljavo lažje sodelujejo. Drugi del tečaja poteka na daljavo in bolj časovno “razredčeno” s srečanji na daljavov dvotedenskem razmaku. Taka organizacija omogoča uliteljem, novincem v učenju z raziskovanjem, da nova znanja takoj uporabijo tudi v praksi ter nato gradijo tudi na lastnih izkušnjah. Nadaljevanje tečaja na daljavo ob tem nudi tudi podporo učiteljem udeležencem za izvajanje učenja z raziskovanjem (IBL). Vodnik, ki podaja napotke za organizacijo hibridnega tečaja, in ponuja razmisleke, ki so vodili do izbora aktivnosti, je oblikovan kot javno dostopna e-knjiga z naslovom

Slika 3.2: Naslovnica vodnika po tečaju za začetnike v učenju z raziskovanjem.

Slika 3.3: Mešanje tekočin z različnima temperaturama.
Projektni rezultat 3 je 24-urni tečaj učiteljevega profesionalnega razvoja, ki potekal na daljavo v celoti in je namenjen učiteljem, ki imajo z učenjem z raziskovanjem že predhodne izkušnje. Tečaj je organiziran v popoldanskih srečanjih na daljavo, ki potekajo v dvotedenskih razmakih. Taka orgazicija omogoča udeležbo tudi učiteljem, ki si daljše odsotnosti ne morejo privoščiti. Tečaj spodbuja, krepi in nadgrajuje spretnosti izvajanja učenja z raziskovanjem (IBL) tako na daljavo kot v živo in uvaja osnove raziskovanja lastne prakse (PI). Vodnik, ki podaja napotke za organizacijo tečaja na daljavo, in ponuja razmisleke, ki so vodili do izbora aktivnosti, je oblikovan kot javno dostopna e-knjiga z naslovom

Slika 3.4: Naslovnica vodnika po tečaju za izkušene v učenju z raziskovanjem

Slika 3.5: Utrinek s tretjega srečanja pilotske izvedbe tečaja za izkušene v učenju z raziskovanjem, ki je potekal v celoti na daljavo.
RISE je projekt No. 2020-1-SI01-KA226-SCH-093576 financiran pod okriljem ERASMUS+ Programa KA2 in podpisan s strani Nacionalne agencije CMEPIUS Slovenija.
“Izvedba tega projekta je financirana s strani Evropske komisije. Vsebina publikacij (komunikacij) je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije.”